singhearts

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Dana^^ - 19 augusti 2012 21:53

Jaaaaa, idag var jag på ridnig!! Det gick rätt så bra,hade hoppats på att få lollipop, men jag fick typ, den stirrigaste, och suraste hästen Bell :( Men det gick bra ändå! Hon var faktist bra att rida på, även om hon kan vara en suris i boxen!   

Ursäkta ursäkta, jag har inte bloggat så mycket idag, men det var för att vi skulle åka iväg till min pappas kompisar. Så vi var där till typ kl 8. Sen skulle jag dusha och så.....Föresten, skolan börjar ju imorgon! USSCHHH! heehehehe, men nej, et ska faktist bli rätt så kul att börja i en ny skola!  Men jag känner ju ändå 3 stycken personer där, så det kommer nog gå BRA! TRADDELIIIT! Här kommer en bild från lördagen med mig och maja, maja är den blonda söta, och jag är den med ruffsigt hår -.-

 

Av Dana^^ - 19 augusti 2012 08:06

Hej galoppsan! Idag ska jag rida! Det är jättetidigt på morgonen,men spela roll! Jag bryr mig inte om när jag får rida, bara jag kommer få rida någon gång! :D Nu kan jag inte skriva mer för jag måste skynda mig, ses sen! :D

Presentation


Hej,jag är en tjej på snart 12 år och detta är bloggen som jag skriver på. Här skriver jag låtar, och Noveller, lite om mitt liv,och om mina intressen. Jag hoppas att ni ska gilla bloggen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att rita?
 Jag ÄLSKAR det!
 Ja, det är kul.
 hmmm, sådär, ritar lite ibland.
 nej, det är nog inget för mig.
 Jag HATAR det!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards