singhearts

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Dana^^ - 17 augusti 2012 22:31

Natti natti mina fina små grisar!  hihihi! Ska läsa min spännande bok nu!   Hejdå, ses imorrn!


Av Dana^^ - 17 augusti 2012 21:30

Jepp, som den latmask jag är så glömde jag bloggen, och tog ett lååångt bad i stället! XD Pappa skällde på mig för att jag badade i 2 timmar!  Haha, men jag älskar ju att läsa böcker i badet. Det är så mysigt! Aja, nu känner jag mig freshhh. Om typ 2 dagar är det ridskola igen!    Är såå exalterad! Och om 3 dagar är det skola!!!   Inte alls exalterad....hihihi.

Men iaf, kanske kommer ett till inlägg senare. Men jag har så lust att lyssna på youtube-låtar, men min internet är dålig! Ahh, det bara laddas hela tiden.   HEj dÅ sÅ LäNgE!

Av Dana^^ - 17 augusti 2012 13:01

Här kommer min novell. Namn: Är jag perfekt? Jo..det är jag nog! ^^


Jag står framför spegeln och kritiserar mig sjäv. Ena felet efter det andra. För feta lår och höfter. Fult stripit långt ljusbrunt hår. Putmage och finnigt ansikte. ''Jag behöver en heeeeeel förändring.'' Muttrade jag för mig själv. Kanske klippa håret som når ner ända till armbågarna? Banta? Fast mamma har ju sagt att man inte ska banta...bara tänka på vad man äter. Tänkte jag och satte på mig kläder. Det var sista veckan nu innan sommarlovet slutar. Jag är inte alls glad över att få börja ny skola och allt. Vad kommer dem tänka om mig? Kommer jag bli mobbad? Kommer jag ens få vänner? ''Säker inte.'' Sa jag tyst och gick ut i köket där min pappa stod och lagade....bacon? Pappa brukar aldrig laga bacon, han säger att det är onyttigt. Men nu gjorde han det. Jag gick fram till pappa och kramade honom. Tittade lite konstigt på honom.'' Jaa,du gumman, nu undrar du väl varför pappa står här och lagar bacon?'' Sa han och log. Jag nickade bara, och han höjde ena ögonbrynet som om att han var förvånad. '' Men du gillar väl bacon, gumman?'' sa han och kollade på mig.'' Jodå, jag älskar bacon..men varför...?'' '' Har du glömt mammas födelsedag?'' avbröt pappa mig. Åh, nej! Jag hade heeelt glömt att mamma fyllde år idag, och hon som älskar bacon. '' Oj, hehehe'' Skrattade jag och pappa log och gav mig en bricka, med en liten smörgås-tårta med ljus i, och bacon vid sidan om. Sedan gick vi in i sovrummet och sjöng JA MÅ HON LEVA....JA MÅ HON LEVA , så högt vi kunde. Mamma satte sig skrattande upp i sängen. Jag kollade på mamma. hon var väl inte så perfekt själv. Hon såg ut som än äldre version av mig. ''Kom nu, min fina lilla unge'' Sa mamma. '' Kan jag få en födelsedags kram?'' Jag hoppade i sängen och kramade om mamma. Och jag tänkte att man inte behöver vara perfekt, för att ha ett perfekt liv.


Hoppas att ni gillade min korta lilla novell!   




Av Dana^^ - 17 augusti 2012 12:45

Hejsan! :D Gå gärna in på min bästis blogg som heter Mittlillaknasiga.blogg.se  Och skit i den fula bilden på mig när jag dricker milkshake! DEN ÄR SÅ FUL! XD Aja, jobbar på Novellen just nu. Bajbaj :D

Av Dana^^ - 17 augusti 2012 11:12

Tjena! :D Ni vet denna smiley------> ^^ Den kan jag göra på riktigt, altså, inte exakt, men typ ingen i min klass kan det ^^. Vågar jag lägga upp en bild? För jag ser sååååååååååååååååå FUL ut när jag gör det! HIHIHIHOHOHIHO! Aja, beror på vad ni vill :D Hade haft 8 besökare igår!! YAAAAY! Blev jätteglad. Fast jag hade ju lagt ut länken till bloggen på Facebook.   Jag funderar på ``rampljuset``  Är det värt pengarna? Jag är ju under 16, mamma skulle säkert låta mig. Men jag tror inte att det blir något rampljus för mig ^^ En ny novell kommer senare idag!

Baj baj då mina vänner! :D

Presentation


Hej,jag är en tjej på snart 12 år och detta är bloggen som jag skriver på. Här skriver jag låtar, och Noveller, lite om mitt liv,och om mina intressen. Jag hoppas att ni ska gilla bloggen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att rita?
 Jag ÄLSKAR det!
 Ja, det är kul.
 hmmm, sådär, ritar lite ibland.
 nej, det är nog inget för mig.
 Jag HATAR det!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards