singhearts

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Dana^^ - 18 augusti 2012 13:54

Kärlek är så fint! ^^ Snart blir de nog min tur!   

            

Av Dana^^ - 18 augusti 2012 13:27

Har tråågikt just nu!   Vet inte riktigt vad jag ska göra. Min kompis maja har inte kommit hm efter affären än....  

Har ingen kreativitet i hjärnan. Och jag som tänkte komma med en liten egenskriven låt till er...   Aja, tänkte visa er lite smileysar här som jag tyckte var roliga! ^^  <------Påminner om min bror--------> 

      <------AHAHAHAHA                                        Orkar inte ta med fler nu!  XD :D Men de flesta var väl roliga?

Av Dana^^ - 18 augusti 2012 11:59

GDO MORGON!!    Idag är jag på BRA humör! För imorgon är det ridskola! YAY! Och idag ska jag vara med min bästis Maja. Ska bli jättekul! Hennes tvilling brosha kommer väl också komma, för att vara med min yngre brosha Novica. Jepp, min familj har konstiga namn, för jag är inte helsvensk. Jag har släkt i serbien också     men..iaf, vad ska ni göra idag?   

Presentation


Hej,jag är en tjej på snart 12 år och detta är bloggen som jag skriver på. Här skriver jag låtar, och Noveller, lite om mitt liv,och om mina intressen. Jag hoppas att ni ska gilla bloggen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att rita?
 Jag ÄLSKAR det!
 Ja, det är kul.
 hmmm, sådär, ritar lite ibland.
 nej, det är nog inget för mig.
 Jag HATAR det!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards