singhearts

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

godmorgon!

Av Dana^^ - 18 augusti 2012 11:59

GDO MORGON!!    Idag är jag på BRA humör! För imorgon är det ridskola! YAY! Och idag ska jag vara med min bästis Maja. Ska bli jättekul! Hennes tvilling brosha kommer väl också komma, för att vara med min yngre brosha Novica. Jepp, min familj har konstiga namn, för jag är inte helsvensk. Jag har släkt i serbien också     men..iaf, vad ska ni göra idag?   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dana^^ - 25 augusti 2012 22:37

Här kommer min lilla fjuttiga text!      When i see in your eyes, i know that i love you..because, you are the boy, that i have in my heart. Yeah...I lova ya! Love ya! I love ya! Love ya! loooooveeee yaa! Because,you are the boy in my woo...

Av Dana^^ - 25 augusti 2012 22:24

Hej hej! Igår bloggade ja inte för att jag var hos mina kusiner ^^ Vi sovde över hos dom, och idag var vi på Furuvik(mina kusiner bor i Gävle). Så det var jättekul där!   Vi åkte spöktåget!   Vi åkte skeppet, rocket,uppskjutet,slänggungorna och vi ko...

Av Dana^^ - 23 augusti 2012 21:10


Jag sa att jag var ett spöke, och min kompis maja trodde på mig! (LOLzzzz) AHAHAH, neeehhhhhh , skoja barraaah! :D Här kommer en bild på spöke-jag!   ...

Av Dana^^ - 23 augusti 2012 20:58

HÄJ HÄJ!   Idag hade vi musik, so och matte(BLÄH) i skolan Vi har redan fått läxor -.- Och vi slutade kl 2!  Aja, men imorrn ska vi baka tårta på hemkunskapen! YÄY! Blir nog ett av det bästa denna vecka, förutom ridningen och att jag fyller år om 3 d...

Av Dana^^ - 22 augusti 2012 14:19

HEJ! Ursäkta, jag har varit oaktiv, sryyyy! Men jag har haft fullt upp de senaste dagarna! FÖRLÅT för det ^.^ Men...ca va? Nu ska ni svara ca va bien, merci. Altså,ca va=hur mår du? Ca va bien, merci= Jag mår bra tack. Jag tror att jag har stavat rät...

Presentation


Hej,jag är en tjej på snart 12 år och detta är bloggen som jag skriver på. Här skriver jag låtar, och Noveller, lite om mitt liv,och om mina intressen. Jag hoppas att ni ska gilla bloggen! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du att rita?
 Jag ÄLSKAR det!
 Ja, det är kul.
 hmmm, sådär, ritar lite ibland.
 nej, det är nog inget för mig.
 Jag HATAR det!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards